Przyjęcie sprzętu do naprawy

Procedura przyjęcia sprzętu do naprawy:
W trakcie przyjęcia sprzętu otwieramy zlecenie serwisowe, na którym zostają odnotowane zgłoszone usterki. Klient może określić na wstępie maksymalny pułap cenowy, do którego wyraża zgodę na wykonanie naprawy sprzętu. Po rozeznaniu zakresu usterki, informujemy klienta i podajemy orientacyjny koszt naprawy. Ostateczny koszt naprawy jest znany dopiero po wymianie uszkodzonych części i jej zakończeniu. Klient może zrezygnować z naprawy, po sprawdzeniu sprzętu, lub w trakcie jej trwania. W przypadku rezygnacji z naprawy, pobieramy opłatę za sprawdzenie sprzętu.
W trosce o wysoką jakość wykonywanych usług. Powierzony sprzęt naprawiamy wyłącznie na miejscu w serwisie. Państwa sprzęt po wykonaniu czynności serwisowych wymaga sprawdzenia. Test naprawionego sprzętu oprócz tzw. wygrzania, wymaga pozostawienia w stanie wyłączonym na noc. Następnego dnia, jeśli naprawiony sprzęt działa prawidłowo, uznajemy za sprawdzony i informujemy klienta o zakończeniu naprawy.
Istnieje możliwość przyjazdu i odebrania sprzętu z domu klienta, po wykonaniu czynności serwisowych naprawiony sprzęt odwozimy i instalujemy ponownie na miejscu.
Standardowy czas trwania naprawy wynosi od 3 do 7 dni dla napraw typowych.

Comments are closed.